دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 01 ساعت :
» اجتماعی » با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر - سیاسی

با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد

۱۱ مهر, ۱۳۹۸ 5۰

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت: امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است و با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

محمود ثمینی با بیان اینکه خدمت رسانی به مردم استان از اهمیت بالایی برخوردار است افزود:مردمی که در هشت سال دفاع مقدس و در سخت‌ترین دوران تحریم و شرایط خاص مشکلات را تحمل کردند سزاوار بهترین‌ها می‌باشند.

وی بیان کرد: در چهل سال گذشته همواره تحت فشار تحریم‌ها بوده ایم و اکنون به نوعی شدیدتر از گذشته شده است، اما این تحریم‌ها باعث رشد در زمینه‌های مختلف کشور شده است.

وی گفت: باتوجه به سیل اخیر در لرستان اقدامات خوبی با مدیریت ارشد استان و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی انجام شد که امیدواریم تلاش‌ها برای بازسازی و بهسازی مناطق سیلزده ادامه یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان ادامه داد: گرچه خسارات در لرستان با اعتبارات اختصاص یافته همخوانی ندارد، اما شاهد کلنگ زنی ۱۱۱پروژه تامین اعتبار هستیم.

ثمینی افزود: مردم شایسته خدمت و احترام هستند باید شرایط را برای پاسخگویی مناسب به آن‌ها فراهم کنیم و در صورت ایجاد زمینه نارضایتی مردم و بی تدبیری مدیران، موجب رنجش آنان خواهیم شد.

وی ادامه داد: مجریان انتخابات استان باید با استفاده از تمام توان و ظرفیت تمامی نهادها، در جهت برنامه ریزی مناسب برای برگزاری انتخابات، مقدمات قانونمند و با نشاط را فراهم کنند.

وی اظهار داشت: امانت‎داری رکن اصلی برگزاری انتخابات است و با برگزاری انتخابات سالم در جذب مردم به نظام تلاش خواهیم کرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان گفت اضافه کرد: باید بستری فراهم شود تا همه مردم احساس آرامش کنند و مدیران با سلایق مختلف نیز بی طرفانه در اجرای انتخابات همکاری نمایند.

ثمینی بیان کرد: هیات نظارت بی طرفانه بر انتخابات نظارت خواهد کرد و مردم با حضور قانونمند و حداکثری خود در این رویداد دغدغه‌ای برای اعلام نتایج آرا و سلامت آن نداشته باشند.

وی افزود: امنیت سرمایه گذاری در استان فراهم است و لرستان آمادگی پذیرش سرمایه گذاری در زمینه‌های مختلف را دارد./باشگاه خبرنگاران جوان

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×