چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 03 ساعت :
» اجتماعی » با تعامل و همکاری از ایجاد هرگونه تخلف انتخاباتی جلوگیری میشود
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر - سیاسی

با تعامل و همکاری از ایجاد هرگونه تخلف انتخاباتی جلوگیری میشود

۵ دی, ۱۳۹۸ 5۰

به گزارش تژگاه،تیمور سپهوند امروز در نشست هم‌اندیشی هیئت‌های اجرایی و بازرسی انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی استان، حوزه انتخابی خرم‌آباد و چگنی، دلفان و سلسله، کوهدشت و رومشکان، پل‌دختر که در سالن جهاد کشاورزی استان برگزار شد، اظهار کرد: هیئت‌های اجرایی و نظارت، دوستی‌ها و ارتباط بین خود را گسترش دهند تا از آلوده شدن فضا جلوگیری شود.

 وی ادامه داد: تنها در فضای آرام و سالم خواهیم توانست انتخابات خوبی برگزار کنیم.

 رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان بر تبادل نظر بین برگزارکنندگان و مسئولین انتخابات تأکید کرد و گفت: خوشبختانه تعامل و ارتباط خوبی بین مسئولین استان وجود دارد.

سپهوند انتخابات را آبروی نظام برشمرد و افزود: هیچ‌کس حق ندارد اقدام به اجرای کارهای فردی کند چراکه باید قانون ملاک حل تمام مشکلات باشد.

وی با اشاره اهمیت آموزش افراد در برگزاری انتخابات خاطرنشان کرد: برای شمارش آرا و اعلام آمار نهایی انتخابات نیاز به آموزش در روش تکمیل فرم‌ها داریم. در دوره‌های قبل اختلاف آراء بین ستاد اجرایی و هیئت نظارت به دلیل آشنا نبودن برگزارکنندگان به فرم‌های شمارش آراء بود.

رئیس هیئت نظارت بر انتخابات لرستان اضافه کرد: وظیفه همه ما ایجاد امید در بین مردم و داوطلبان است چراکه این باعث آرامش و نشاط در بین ملت می‌شود./ایسنا

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×