شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » بروجرد غرق در سوگ “سردار دل‌ها”
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

بروجرد غرق در سوگ “سردار دل‌ها”

۱۳ دی, ۱۳۹۸ 1۰

به گزارش تژگاه،امروز و در پی اعلام شهادت سردار سپهبد قاسم سلیمانی بروجرد غرق در عزا و ماتم شد.

امروز و با عروج آسمانی دردانه‌ای از فرزندان انقلاب، ایران اسلامی یکپارچه سیاهپوش و عرق در ماتم است.

از پیش از پیروزی انقلاب تا لحظه نوشیدن شربت گوارای شهادت عمر گرانقدر خود را صرف مقابله با دشمنان و دفاع از محرومان و مظلومان کرد.

همان اندازه که با یتیمان و مظلومان لحنی آرامش‌بخشی و نگاهی پدرانه داشت، غرش او لرزه بر اندام دشمنان می‌انداخت.

و اینگونه با تسخیر قلوب ملت ایران و همه آزادی‌خواهان دنیا “سردار دل‌ها” لقب گرفت.

بامداد امروز و پس از وصال “حاج قاسم” با معبود الهی، اگرچه جنایت آمریکای خبیث مالک اشتر رهبر را از ما گرفت، اما کیست که نداند نام “حاج قاسم” تا همیشه تاریخ بر قلوب یکایک ما حک شده و راه او ادامه خواهد یافت.

و چه بدبخت و مفلوک و نادان دشمن ملعون و خون‌خواری که می‌پندارد با شهادت سردار سلیمانی موجب توقف مسیر مقدس او و همرزمانش خواهد شد.

عصر امروز نمازگزاران بروجردی همچون دیگر آحد مردم ایران در راهپیمایی پر شور و باشکوه ضمن محکوم کردن جنایت شهادت سرداران سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر همرزمان آن‌ها، خشم، انزجار و بیزاری خود را از آمریکا این غده سرطانی دنیا اعلام کردند.

امروز قشرهای مختلف مردم بروجرد از زن و مرد و پیر و جوان آمدند تا بگویند دور نیست، آن روزی که انتقام سختی از دشمن خواهیم گرفت.

شهروندان بروجردی علاوه بر محکوم کردن این جنایت ناجوانمردانه و ددمنشانه دشمن زبون، یک‌صدا شعار “مرگ بر آمریکا” سر داده و به سران کاخ سفید گفتند که اقدام شوم و شیطانی‌شان به زودی به کابوسی سهمگین برایشان تبدیل خواهد شد “وَ مَکَروا وَ مَکَرَ اللَّهُ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ”.

امروز مردم بروجرد، لرستان و جای جای ایران اسلامی با اعلام آمادگی برای جان‌فشانی و پیروی از رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب، گفتند هر یک از ما “قاسم سلیمانی”‌هایی هستیم که راه او و همرزمانش را تا نابودی آمریکای جنایتکار، صهیونیست غاصب و دیگر ایادی آن‌ها ادامه می‌دهیم.

آمدند تا بگویند “سردار دل‌ها” نام و یادت تا همیشه تاریخ فراموش نخواهد شد و دور نیست آن روزی که ریشه‌کنی استکبار و استعمار را جشن خواهیم گرفت، به امید آن روز.

گزارش:مژگان شمس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×