دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 01 ساعت :
» اجتماعی » برگزاری محفل عزاداری هیات اصحاب رسانه در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان+ تصاویر
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ - سایر

برگزاری محفل عزاداری هیات اصحاب رسانه در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان+ تصاویر

۲۸ شهریور, ۱۳۹۷ 4۰

به گزارش تژگاه به نقل از فارس، محفل عزاداری هیات اصحاب رسانه استان لرستان با حضور جمعی از خبرنگاران و مدیران و مسوولان استان در بیت نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

آیت‌الله سیداحمد میرعمادی در این مراسم ضمن تقدیر از برگزاری چنین مجالسی از سوی خبرنگاران به تشکیل هیات اصحاب رسانه و برگزاری مراسم عزاداری امام حسین در دومین سال متوالی از سوی این هیات اشاره و عنوان کرد: هیات اصحاب رسانه لرستان دو سال است که تشکیل شده و امسال نسبت به سال قبل انسجام بهتری پیدا کرده است و انتظار می‌رود شاهد گسترش و برگزاری برنامه‌های بیشتری از سوی این هیات باشیم.

وی در ادامه به بیان رشادت‌ها و وفاداری حضرت ابوالفضل(ع)پرداخت و افزود: بعضی از شخصیت‌ها در عالم دارای فضیلت فراوانی هستند که الفاظ در بیان فضیلت آن‌ها قاصر است؛ لفظ طاقت معنای شخصیت و ویژگی‌های برخی افراد را ندارد که یکی از این شخصیت‌ها حضرت عباس قمر بنی‌هاشم است.

وفاداری بی‌مانند حضرت عباس در طول تاریخ

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: حضرت عباس در وجودش صفاتی خاص قرار داده شده و او چیزی کمتر از معصوم ندارد و دارای ویژگی‌های فراوانی است چنانکه از او به عنوان بنده صالح نام برده شده است.

وی به بیان دو صفت وفاداری و شجاعت حضرت ابوالفضل(ع) پرداخت و عنوان کرد: وفاداری هیچ کس در تاریخ به اندازه ایشان وفادار نبوده است و این وفاداری داری دو ریشه بوده؛ یکی دینداری و دیگری صداقت است.

آیت‌لله میرعمادی اظهار داشت: همه باید نسبت به امام و شهدا و آرمان‌های انقلاب وفادار باشیم و توجه داشته باشیم چیزی که باعث کوتاهی ما می‌شود ضعف در دینداری است.

وی خاطرنشان کرد: شجاعت ریشه در ایمان و توکل دارد؛ کسی که ایمان قوی‌تری دارد شجاع‌تر است و کسانی که به خدا توکل دارند از دشمن نمی‌ترسد.

در ابتدای این مراسم نیز عزاداران حسینی دعای زیارت عاشورا را خواندند و سپس پیمان سپهوند از مداحان جوان و خوش نوای لرستانی به روزه خوانی پرداخت.

پس از آن نیز آرش احمدی دیگر مداح این محفل با نوای دلنشین خود به نوحه خوانی پرداخت و حاضرین دقایقی را به سینه‌زنی پرداختند.

در پایان این مراسم مقرر شد هیات اصحاب رسانه با توسط تعدادی از جوانان رسانه و بهره‌گیری از کمک چند تن از پیشکسوتان این عرصه در شورای هیات‌های مذهبی به صورت رسمی به ثبت برسد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×