شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » دستگاه قضایی با تخلفات و جرایم انتخاباتی برخورد جدی و قاطع می‌کند
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر - سیاسی

دستگاه قضایی با تخلفات و جرایم انتخاباتی برخورد جدی و قاطع می‌کند

۲۸ دی, ۱۳۹۸ 3۰

به گزارش تژگاه،اکبر رشیدی در پلدختر اظهار داشت:قانون در انتخابات پیش رو فصل‌الخطاب همه باشد و مسوولان شهرستان با بی‌طرفی و تعامل،همکاری و هماهنگی زمینه برگزاری انتخاباتی سالم،پرشور و حداکثری را فراهم کنند. 

وی با بیان این که در مسئله انتخابات قانون باید مد نظر همه باشد،افزود:این مهم  وظیفه قانونی همه است که با تعیین و گماردن افراد با تمام سلایق سر صندوق‌های اخذ رای نمود پیدا می‌کند.

رئیس دادگستری پلدختر گفت:مسوولان و روسای ادارات طوری برخورد نکنند که خدایی نکرده تبلیغ به نفع یک کاندیدای خاص یا تخریب دیگری باشد که دون شان مسوول،تبلیغ خارج از زمان قانونی و تخلف محسوب شده و با این‌گونه مسایل برخورد قانونی و قاطع می‌شود.

 وی افزود:داوطلبان انتخابات بدانند تایید و رد صلاحیت ها براساس قانونی بوده که مصوبه نمایندگان مجلس است، یعنی همانجایی که خود آنها  پس از رفتن به آنجا قوانین را وضع می‌کنند.

رشیدی یادآورشد:هر کاندیدایی که نسبت به رد صلاحیت و یا عدم احراز خود اعتراض دارد می‌تواند از مبادی و مجاری قانونی آن را مطرح کند.

وی اظهار داشت:هرگونه تنش،اغتشاش،نشر اکاذیب وتشویش اذهان عمومی در فضای حقیقی و مجازی برای دستگاه قضایی قابل اغماض نخواهد بود و با آن برخورد می‌شود.

رئیس دادگستری پلدختر گفت:با توجه به اینکه دشمنان اسلام و انقلاب به هر طریقی در صدد شکست و ضعیف نمودن ملت ایران هستند باید بیش از پیش در مقابل نقشه‌های شوم آنان هوشیار باشیم که خوشبختانه مردم بیدار بوده و هستند.

وی افزود:حضور بی نظیر مردم در مراسم تشییع پیکر سردار سرافراز شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی انسجام، وحدت و همدلی آنان را به تصویر کشید و این حضور مشت محکمی بر دهان مستکبران و دشمنان اسلام و انقلاب بود.

رشیدی یادآورشد:حضور حداکثری مردم در انتخابات که مظهر اقتدار نظام اسلامی است، نشان از ارادت و  اخلاص آنان به ولایت، انقلاب و ایران اسلامی است که به منصه ظهورو بروز گذاشته می‌شود. 

وی خاطرنشان کرد:حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به دشمنان نشان می‌دهد که روحیه انقلابی مردم ایران کمتر که نشده هیچ، بلکه بیش از پیش شکوفا شده و خواهد شد زیرا مردم دوست و دشمن و خود را به خوبی می‌شناسند.

رئیس دادگستری پلدختر با بیان این که تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی نمی‌تواند مردم را از انقلاب و اسلام دور کند،گفت:مسوولان با تعهد و با به‌کارگیری افراد متخصص امور مردم را بررسی و نسبت به رفع مشکلات آنان به ویژه مشکلات اقتصادی اقدام کنند.

رشیدی خط قرمز ملت ایران را ولایت فقیه و انقلاب دانست و افزود:انقلاب اسلامی ایران با ولایت فقیه مشروعیت دارد و هر توطئه، فتنه و شیطنتی که این خط قرمز را نشانه بگیرد زیر پای مردم له می‌شود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×