شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » ساخت دو باب مدرسه طی مدت ۳ ماه و افتتاح و اهدا آن به مردم سیل زده معمولان توسط بانک دی
اجتماعی - اقتصادی - پیشنهاد سردبیر - تاپ - سایر - فرهنگ و هنر

ساخت دو باب مدرسه طی مدت ۳ ماه و افتتاح و اهدا آن به مردم سیل زده معمولان توسط بانک دی

۲ دی, ۱۳۹۸ 5۰

به گزارش تژگاه،دکتر رضا سهم دینی در آستانه بهره برداری و افتتاح این مدارس اظهار داشت:از آنجائیکه بانک دی بانک ارزش آفرین و سهامداران آن فرزندان گرانقدر شهدا و ایثارگران عزیز می باشد، هیات مدیره بانک دی نیابتاً برخود فرض مسلم دانست در کنار سایر هموطنان عزیز و به تاسی از فرمایشات مقام معظم رهبری با مصوبه ای که کاهش هزینه ها تبلیغاتی و جهت دهی به سمت ساخت و تحویل مدارس در این شهرستان سیل زده را در پی داشت، حرکتی نو و خدمتی اندک در منطقه محروم و مستعد دلدادگان به نظام اسلامی خود را سهیم و شریک درد همنوعان خود نموده.

وی افزود: با این حرکت خداپسندانه، تبلیغات را از حالت درج مطلب بر در و دیوار خارج کرده و در جایگزین آن در قالب عملیاتی سازنده، اقدام به احداث دو مدرسه که اثری ماندگار و تبلیغی خداپسندانه است انجام داده ایم.

رئیس هیات مدیره بانک دی یادآور شد:حاصل این اقدام ضمن همراهی و همگامی با مردم و دولت و اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی ساخت یک دبیرستان سه کلاسه با سیستم بهداشتی مدرن و یک مدرسه ابتدایی به اتمام رسیده است.

سهم دینی ادامه داد:این هدیه ای ناچیز از سوی سهامداران گرانقدر بانک دی به مردم و دانش آموزان با استعداد و نیازمند فضای آموزشی شهرستان معمولان بوده که انشاءالله مقبول ذات اقدس الهی قرار گیرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×