شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » ساماندهی و ایمن سازی رودخانه خرم آباد از اولویتهای مهم شهرداری است
اجتماعی - اقتصادی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

ساماندهی و ایمن سازی رودخانه خرم آباد از اولویتهای مهم شهرداری است

۴ دی, ۱۳۹۸ 1۰

به گزارش تژگاه، محمد شریفی مقدم اظهار کرد: با توجه به تخصیص اعتبارات، حجم بسیاری از طرح های بازسازی سیل آغاز شده که امیدواریم تا پایان امسال با جذب اعتبارات بالا، احداث دیواره ساحلی و ترمیم پل های آسیب دیده تمام شود.


وی ادامه داد: سیل فروردین امسال موجب خسارات بالایی در خرم آباد و نگرانی مردم شد به همین جهت ساماندهی رودخانه خرم رود از اولویت های مهم شهرداری است تا شهروندان به آرامش نسبی برسند.

شهردار خرم آباد عنوان کرد: بسیاری از آبگرفتگی ها در سطح کشور و خرم آباد به دلیل ریختن زباله در سطح خیابان و معابر است که رفع این معضل، قبل از انجام طرح های بهسازی عمرانی و زیرساختی به فرهنگ سازی نیاز دارد.


شریفی مقدم همچنین گفت: شهدای بسیاری برای رشد و بالندگی این نظام جانفشانی کرده اند بنابراین نباید مسئولان و یا رسانه ها به نحوی عمل کنند که مردم از این نظام بدبین شوند که لازمه ی این مهم اطلاع رسانی درست و به موقع از اقدامات انجام شده و شرایط کشور است.


وی با بیان اینکه خرم آباد شهر صنعتی نیست و درآمد اقتصادی بالایی ندارد تصریح کرد: پرداخت به موقع عوارض مردمی، شهرداری را در اجرای طرح های عمرانی و انجام وظایف محوله کمک می کند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×