شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » سردار سلیمانی نماد یک تفکر و نمونه بارز ولایت پذیری در مکتب امام بود
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

سردار سلیمانی نماد یک تفکر و نمونه بارز ولایت پذیری در مکتب امام بود

۱۳ دی, ۱۳۹۸ 0۰

به گزارش تژگاه ،حجت الاسلام سید محسن موسوی در خطبه های نماز جمعه پلدختر با تبریک و تسلیت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت:سردار سلیمانی ابوالفضل زمان در رکاب مقام معظم رهبری بود که امروز به دست کثیف ترین انسان‌ها به شهادت رسید و پاداش یک عمر مجاهدت خود در راه خدا را دریافت کرد.

وی افزود: امروز عصر فتنه‌ها است و جهان اسلام به سردارانی مانند حاج قاسم سلیمانی نیاز دارد که تمام مسلمانان و شیعیان جهان به وجود او افتخار می کنندو با شهادت سردار سلیمانی جهان اسلام در سوگ نشست.

امام جمعه پلدختر با بیان این که جبهه مقاومت انتقام خون سردار سلیمانی و یارانش را خواهند گرفت، گفت: مجموعه سپاه و سپاه قدس مقتدر است و همه ما به وجود آنها افتخار داریم و عشق می ورزیم و دشمن نمی تواند این عشق ورزی را ببیند.

وی افزود:  امروز در ایران اسلامی ، تربیت شدگان زیادی از حاج قاسم سلیمانی درس تقوا و ولایت‌پذیری گرفتند و رزم را از او آموختند و در سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی های زیادی وجود دارند که پرورش یافته مکتب اسلام هستند.

موسوی با بیان این که سردار سلیمانی چهره بین المللی جبهه مقاومت است، یادآورشد: شهادت سردار قاسم سلیمانی، فصل جدیدی برای اوج گیری جبهه مقاومت را گشود و به طور قطع این جنایت بزرگ و احمقانه آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی افزود: امروز اگرچه قلب مقام معظم رهبری محزون و شکسته است و قلوب همه آزاد اندیشان جهان به ویژه ملت ایران ، خانواده های شهدا و شهدای مدافعحرم جریحه دار شد اما در نخستین اقدام جبهه مقاومت انتقام خون این سردار فداکار ایران اسلامی را خواهد گرفت.

امام جمعه پلدختر گفت: امروز دست پلید ترین و کثیف ترین انسان‌های کره خاکی به خون پاک و مطهر قاسم سلیمانی آلوده شد همچنان که در گذشته نیز در انقلاب ما خون شهدای زیادی مانند بهشتی ها ، رجایی ها، صیاد شیرازی‌ها، تهرانی‌ها، زین الدین‌ها و هزاران شهید دیگر ریخته شد که خون این شهدا ثمر بخش و اثر گذار است.

موسوی با بیان این که شهادت سردار سلیمانی نقطه عطفی برای وحدت بیشتر جهان اسلام است، افزود: با شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی پرچمدار شهادت و مبارزه بی‌امان با استکبار جهانی، ریشه و اصل تروریست یعنی آمریکا، رژیم صهیونیستی و آل سعود برای دنیا نمایان و منفورتر از گذشته شد و باید از بین بروند.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×