شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » فعالیت ۴۵ خادم افتخاری در موکب خادم الحسین اوقاف لرستان
اجتماعی - اقتصادی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

فعالیت ۴۵ خادم افتخاری در موکب خادم الحسین اوقاف لرستان

۲۱ مهر, ۱۳۹۸ 2۰

حجت الاسلام«محمدجواد عباس‌زاده»، امروز(۲۱ مهر) در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز فعالیت موکب اوقاف لرستان در سامرا به نام موکب خادم الحسین(ع)، افزود: در این موکب ۴۵ خادم افتخاری فعالیت می کنند و در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند.

معاون فرهنگی اوقاف لرستان با بیان اینکه انجام فعالیت های فرهنگی و تبلیغی در کنار خدمت رسانی به زائران صورت می گیرد، عنوان داشت: فعالیت تبلیغی مبلغان در موکب ها امری مهم در راستای بهره مندی از این فرصت عظیم در تبیین ارزش های دینی است.

وی در ادامه با اشاره به فراهم شدن اسکان بری زائران در موکب اوقاف لرستان و طبخ غذای گرم، افزود: روزانه ۵۰۰۰ پرس غذا بین زائرین در موکب الحسین(ع) اداره کل اوقاف و امور خیریه استان لرستان در سامرا توزیع می شود.

حجت الاسلام عباس زاده به نقش خیرین و کمک های مردمی در برپایی موکب اوقاف در سامرا اشاره کرد و یادآور شد: یک خیر بروجردی نقش پر رنگی در ارسال رایگان داربست ها به سامرا و ارسال بسیاری دیگر از اقلام و مواد غذایی داشته است.

وی با اشاره به اینکه فعالیت موکب خادم الحسین اوقاف لرستان تا پایان مهرماه ادامه دارد، خاطرنشان کرد: در این موکب اقامه نماز جماعت و دیگر برنامه های فرهنگی برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عباس زاده یادآور شد: هزینه های موکب از محل نیات موقوفات مرتبط و کمک های مردمی و خیرین صورت گرفته است./شبستان
 

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×