دوشنبه , ۱۱ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 01 ساعت :
» اجتماعی » قلعه نویی: سپاهان همان انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس داشت در بازی با خیبر خرم آباد هم دارد
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ - سایر - ورزشی

قلعه نویی: سپاهان همان انگیزه‌ای که مقابل پرسپولیس داشت در بازی با خیبر خرم آباد هم دارد

۷ مهر, ۱۳۹۸ 6۰

امیر قلعه نویی عصر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان با اشاره به دیدار دو تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان اظهار داشت:با توجه به اینکه این دیدار به میزبانی تیم خیبر برگزار می‌شود از لحظه ورود ما به خرم‌آباد با استقبال بسیار خوب مسئولان ورزشی استان روبه‌رو شدیم.

وی افزود: اینکه می‌گویند لرستان مهد دلیران است کاملا به حق گفته شده و از نظر رفتاری، اخلاقی و مهمان نوازی این موضوع را ثابت کرده‌اند.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان عنوان کرد: تیم خیبرخرم‌آباد یک تیم ریشه دار و با سابقه است که حداقل ۳۵ سال است که من می‌شناسم و در لیگ دو نیز دو تا بازی انجام داده و در صدر جدول است.

وی بیان کرد:

ما با همان انگیزه‌ای که در دیدار مقابل پرسپولیس تهران داشتیم در بازی با خیبر هم داریم و خوشبختانه تیم نیز از لحاظ شرایط روحی و روانی شرایط بسیار خوبی دارد و امیدواریم فردا بازی خوبی را به نمایش بگذاریم و بتوانیم به مرحله بعدی صعود کنیم.

تیم‌های فوتبال خیبر خرم‌آباد و سپاهان اصفهان در مرحله یک‌شانزدهم نهایی جام حذفی روز دوشنبه ۸ مهر از ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه تختی خرم‌آباد به مصاف هم می‌روند.

روح الله شریفی داوری این دیدار را بر عهده دارد و حسن یوسفی، محمد راهی و امیر ایار نیز وی را همراهی می کنند. محمدحسین معتمدی‌فر نیز به عنوان ناظر بازی است ./تسنیم

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×