چهارشنبه , ۱۳ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 03 ساعت :
» اجتماعی » لرستان همچنان نیازمند کمک‌‌های بیشتری از نظام و دولت است
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

لرستان همچنان نیازمند کمک‌‌های بیشتری از نظام و دولت است

۱۴ آذر, ۱۳۹۸ 0۰

به گزارش تژگاه، سید موسی خادمی صبح امروز در آیین تکریم و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، اظهار داشت: انشالله این جلسه شروعی هر چه بهتر برای توسعه استان پر ظرفیت لرستان خواهد شد.

وی به وظایف نماینده ولی‌فقیه در استان اشاره و عنوان کرد: وظایف نماینده ولی‌فقیه بسیار مهم و حساس بوده و به وظایفی خاص محدود نمی‌شود.

استاندار لرستان با بیان اینکه احکامی که مقام معظم رهبری برای نمایندگان خود داشته‌اند، دارای چند نکته خاص است، گفت: یکی از نکات آن توجه به مردم هر استان است؛ مقام معظم رهبری تاکیدی که دارند این است که وجوه شاخص در فرهنگ هر منطقه برجسته شده و استمرار یابد.

خادمی با بیان اینکه هر استانی دارای یک ویژگی خاص است، افزود: لرستان نیز همانند هر استان دیگر دارای ویژگی‌های خاصی است و مردمی شیعه و علاقه‌مند به انقلاب اسلامی دارد که در برهه‌های مختلف همراه نظام بوده‌ که البته تقویت این بعد مهم است.

وی خاطرنشان کرد: ارتباط با اقشار مختلف مردم یعنی اینکه نماینده ولی‌فقیه مربوط به قشر و گروه خاصی نیست، همچنان که رهبری متعلق به همه ملت ایران است؛ راه ولایت یک راه وسیع است که خیلی را در دل خود جای می‌دهد.

استاندار لرستان ارتباط با بخش پیش‌رو جامعه را از دیگر وظایف نماینده ولی‌فقیه برشمرد و گفت: برای نقاطی که ما دور دست برای هدف ترسیم کردیم، باید راهبردها و وظایف متناسب با آن تدوین و اجرا شود.

وی در ادامه به تودیع و معارفه نماینده ولی‌فقیه در لرستان اشاره و عنوان کرد: امروز مسوولیت سنگینی از سیدی بزرگوار و ارجمند به سیدی دیگر از اهالی این استان تحویل داده می‌شود.

خادمی، ضمن ارج نهادن به خدمات نماینده سابق ولی‌فقیه در لرستان، گفت: آیت‌الله میرعمادی در طول ۱۲ سال حضور در لرستان، از ویژگی‌های بسیار خوبی برخوردار بودند و علاوه بر وظایف ذاتی یک روحانی و عالم دینی، در حوزه‌های همکاری با دولت نیز همکاری خیلی نزدیکی داشتند.

وی بیان کرد: ما به عنوان دستگاه اجرایی استان در کنار نماینده ولی‌فقیه و استفاده از رهنمودهای ایشان هستیم و ما آماده پذیرفتن نظارت و شنیدن هدایت‌ها هستیم و امیدواریم در کنار هم لرستان را گامی جلو ببریم.

استاندار لرستان در پایان اظهار داشت: لرستان متناسب با استعدادهای آن رشد نکرده و بخشی از آن عوامل برون‌زا است و ما همچنان نیازمند کمک‌‌های بیشتری از نظام و دولت هستیم./فارس

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×