شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » مدارس ساخته شده توسط بانک دی در شهرستان معمولان افتتاح می شود
اجتماعی - اقتصادی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

مدارس ساخته شده توسط بانک دی در شهرستان معمولان افتتاح می شود

۲ دی, ۱۳۹۸ 2۰

به گزارش تژگاه، دکتر محمدرضا قربانی در این خصوص گفت: مدارس ساخته شده بانک دی در استان لرستان و شهرستان سیل زده معمولان چهارشنبه افتتاح می شود.

وی افزود:به منظور مشارکت در تحقق اهداف خیرخواهانه و در مقام اجرای مصوبه هیات مدیره بانک دی، موجب احداث دو باب مدرسه استان لرستان به نام #شهدایبانکدی به منظوراهداء به مردم شریف و شهید پرور آن منطقه فراهم گردید.

مدیر عامل بانک دی ضمن انجام وظایف محوله در حوزه بانکداری همواره تلاش نموده است با همکاری سایر مراجع زیربط و مسئولین دلسوز، در راستای فرامین مقام معظم رهبری، خدمتگذار مردم شریف ایران اسلامی باشد.

قربانی تصریح کرد:با تلاش و همت شبانه روزی مدیر عامل و مهندسان شرکت عمران و مسکن آباد دی (#عماد) به حمدالله موفق به ساخت این پروژه در مدت سه ماه شده ایم و ان شالله در روز چهارشنبه چهارم دی ماه سال جاری افتتاح و بهره برداری می شود.

وی عنوان کرد:بانک دی تلاش می کند در راستای سیاستهای بانک مرکزی و خواست سهامداران محترم که عمده آنها از خانواده محترم شهدا و جانبازان می باشد موجب کسب رضایت الهی و مردم عزیز ایران اسلامی خصوصاً استان لرستان و گسترش و توسعه حوزه های پولی و مالی کشور را با رعایت موازین شرعی و قانونی برای هموطنان عزیز به ارمغان آورد و سال توسعه اقتصادی و رونق تولید را بر پایه تفکر و اندیشه و توان و نیروهای خلاق مردم شرافتمندان با عزت و غیرت و استقلال به پیشبرد و در پایان کارنامه قابل قبولی را از خود ارائه نماید.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×