شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » مردم لرستان از کمک به سیل‌زدگان سیستان کوتاهی نکنند
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

مردم لرستان از کمک به سیل‌زدگان سیستان کوتاهی نکنند

۲۷ دی, ۱۳۹۸ 2۰

به گزارش تژگاه،حجت‌الاسلام و المسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان اظهار کرد:مردم لرستان در فروردین امسال شاهد خسارت بالای سیل به زیرساخت‌های مختلف بودند،حماسه‌های همدلی مردم را نیز دیدیم از این‌رو مردم استان با تمام توان به کمک سیل‌زدگان سیستان رفته و کوتاهی نکنند.

وی با تاکید بر اینکه امروز به روحیه جهادی شهدا نیازمندیم،گفت:مردم در اتفاقات رخ داده همواره در صحنه حضور دارند و لحظه‌ای از اهداف متعالی اسلام عقب‌نشینی نکرده و نخواهند کرد.

امام‌جمعه خرم‌آباد خاطرنشان کرد:به ایام فاطمیه دوم نزدیک می‌شویم، مردم ایران و لرستان دلداده اهل بیت علیهم السلام هستند؛ انتظار می‌رود با شور و شعور تمام مراسم‌های عزاداری را گرامی بداریم.

شاهرخی ضمن سفارش مردم به تقوای الهی، اظهار کرد: گاهی یک غفلت انسان را دچار لغزش می‌کند، به همین دلیل همواره نیازمند توشه تقوا و مراقبت از خویشتن هستیم.

وی در لرستان با اشاره به سالروز شهادت سید مجتبی نواب صفوی،تصریح کرد:این شهید به همراه شهدای بسیار دیگر در وقایع سال‌های ۳۲ و در ملی شدن صنعت نفت تلاش بسیاری کرد و آرام آرام زمینه‌های پیروزی انقلاب را فراهم شد.

خطیب نماز جمعه خر‌م‌آباد ادامه داد:در حالی که ملت ایران از سیلی محکم سپاه پاسداران خوشحال شدند، اما دست تقدیر کام آن‌ها را به دلیل جان‌باختن تعدای از شهروندان ایرانی و غیر ایرانی تلخ کرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×