شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » مرکز نوآوری دانشگاه لرستان از ایده‌ و طرح‌های دانشجویان حمایت میکند
اجتماعی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

مرکز نوآوری دانشگاه لرستان از ایده‌ و طرح‌های دانشجویان حمایت میکند

۷ دی, ۱۳۹۸ 2۰

به گزارش تژگاه،محمد فیضیان امروز شنبه در گفت و گو با رسانه‌ها، گفت:مرکز نوآوری دانشگاه لرستان برای حمایت از ایده‌ها و طرح‌های جدید و ابتکاری دانشجویان و فناوران، تشکیل شده است.

وی، تصریح کرد:مرکز نوآوری دانشگاه لرستان و همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، آمادگی کامل دارند از طرح‌ها و ایده‌های جدید دانشجویان و فناوران، حمایت‌های لازم را انجام دهند.

معاون دانشگاه لرستان، افزود: دانشجویان دانشگاه لرستان که شامل دانشجویان غیرایرانی دانشگاه لرستان هم می‌شود می‌توانند در صورت داشتن طرح‌های خلاقانه و جدید، از حمایت‌های مرکز نوآوری دانشگاه لرستان استفاده کنند.

فیضیان، عنوان کرد: رویکرد تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، حمایت از ایده‌ها و طرح‌های ابتکاری کاربردی در راستای کاهش مشکلات و چالش‌های استانی در زمینه‌های مختلف است.

وی، افزود:مرکز نوآوری دانشگاه لرستان با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و در راستای حمایت از خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها، ایجاد شده است و حمایت از طرح‌ها و ایده‌های جدید، شامل حمایت‌های مختلف از جمله حمایت‌های مالی نیز می‌شود.

معاون دانشگاه لرستان، بیان داشت:همچنین، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان از جمله بهترین آزمایشگاه‌های وزارت علوم است و آمادگی کامل در این آزمایشگاه وجود دارد که از طرح‌های جدید و نوآوری‌ها، حمایت شود./مهر

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×