شنبه , ۱۶ تیر ۱۴۰۳ 2024 - 07 - 06 ساعت :
» اجتماعی » ۵۴۳ تخته فرش و محصولات صنایع دستی توسط مددجویان کمیته امداد لرستان تولید شد
اجتماعی - اقتصادی - پیشنهاد سردبیر - تاپ 2 - سایر

۵۴۳ تخته فرش و محصولات صنایع دستی توسط مددجویان کمیته امداد لرستان تولید شد

۲۲ مهر, ۱۳۹۸ 2۰

مدیر کل کمیته امداد لرستان گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۵۴۳ تخته فرش، جاجیم، تابلو فرش وگلیم توسط مدد جویان تولید و بصورت تضمینی توسط این نهاد خریداری شده است

جاسم محمدی فارسانی،  با اشاره به اجرای طرح‌های مشاغل خانگی گفت: زنان سرپرست خانوار در کنار دریافت خدمات حمایتی وکمک معیشت از تسهیلات آسان و قرض الحسنه بهره مند می‌شوند.

او به آموزش فنی وتخصصی به مددجویان مستعد اشاره کرد وافزود: شناسایی و خدمات مشاوره شغلی وآموزش‌های تخصصی این نهاد به صورت رایگان به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد به خرید تضمینی صنایع دستی تولیدی مددجویان اشاره کرد وگفت: بر اساس تصمیم معاون اشتغال وخودکفایی این نهاد محصولات بافته شده توسط شرکت صنعت آفرینان امداد در مرکز به نرخ کارشناسی خرید و به بازار فروش عرضه می‌شود.

او با اشاره به تولید ۵۴۳ تخته فرش، گلیم، جاجیم وتابلو فرش توسط مجریان طرح خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار گفت: این محصولات به متراژ یک هزارو ۱۰۰ متر مربع وارزش۹ میلیاردو ۳۹۰ میلیون ریال می‌باشد.

او افزود: با حمایت کمیته امداد ۳۰۰طرح خوداشتغالی در زمینه فرش بافی، گلیم، تابلو فرش با دریافت تسهیلات ارزان قیمت فعالیت می‌نمایند./ باشگاه خبرنگاران جوان

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×