یکشنبه , ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 19 ساعت :
» تاپ » عیدی شیر بچه‌های خیبر لرتباران به هواداران با شکست نفت‌وگاز گچساران
تاپ - سایر - لرستان - ورزشی

عیدی شیر بچه‌های خیبر لرتباران به هواداران با شکست نفت‌وگاز گچساران

۲۱ فروردین, ۱۴۰۳ 1۰

در هفته بیست و ششم لیگ یک فوتبال ایران از ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه امروز خیبر در ورزشگاه تختی خرم‌آباد میزبان نفت و گاز گچساران بود.

صدرنشین لیگ آزادگان در این دیدار خانگی برای انتقام شکست یک بر صفر دور رفت مقابل نفت و گاز گچساران به میدان آمده بود اما در ۱۰ دقیقه ابتدایی بازی نتوانست بازی هجومی خود را با حریف دیکته کند و در دقیقه نهم از حریف گل خورد و یک بر صفر عقب افتاد.

در ادامه رفته رفته شاگردان رضا مهاجری در خیبر کنترل بازی را به دست گرفتند و چند موقعیت ایجاد کردند تا اینکه در دقیقه ۴۱ پاس زیبای دغاغله را امیر حسین عسگری با زیبایی تمام و با شوتی سرکش از گوشه محوطه جریمه روانه دروازه حریف کرد تا بازی در نیمه نخست با نتیجه یک یک مساوی به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم خیبری‌ها بازی هجومی را در دستور کار قرار دادند که همین باعث شد دقایقی بعد از آغاز بازی در نیمه دوم پنالتی به نفع خیبر اعلام شده و مهدی کیانی در دقیقه ۴۸ با گل کردن این پنالتی خیبر را دو بر یک جلو اندازد.

این نتیجه تا پایان باقی‌ ماند تا خیبر لرتباران در پایان هفته بیست و ششم با ۶۱ امتیاز با اقتدار در رده نخست جدول قرار گیرد و یک گام به صعود به لیگ برتر نزدیک‌تر شود.

این چهاردهمین برد متوالی خیبر در بازی‌هایی خانگی بود.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×