جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 17 ساعت :
» تاپ » با استعفای شهردار بروجرد مخالفت شد
تاپ - اجتماعی - تاپ 2 - سایر - لرستان

با استعفای شهردار بروجرد مخالفت شد

۱۶ فروردین, ۱۴۰۳ 1۰

محمد پاپی نژاد عصر امروز در جلسه علنی شورای شهر افزود: اعضای شورای شهر مخالف استعفای شهردار هستند، و حمایت قاطع خود را از شهردار بروجرد اعلام می‌کنند.
وی با اشاره به اینکه ساماندهی دست فروشان در بروجرد مصوبه شورای شهر را دارد، و اجرای آن قانونی است اظهار داشت: ساماندهی دست فروشان از قبل ایام نوروز در دستور کار بود و مکانی در اطراف بازار نیلوفر در خیابان تختی برای استقرار آنان در نظر گرفته شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: جلسات متعددی با دست فروشان برگزار شد و به دست فروشان برای ایام نوروز فرصت داده شد و قرار بود در اول فروردین دست فروشان ساماندهی شوند ولی دوباره فرصتی از سوی شهرداری و شورا تا ۱۵ فروردین به دست فروشان داده شد.
پاپی نژاد افزود: دست فروشان باید ضوابط شهری را بپذیرند، برخی از مسئولان با حمایت از جریان های فاسد شهر خادمان مردم را از خدمت رسانی دلسرد می کنند.
وی اظهار داشت: مسئولان باید شان و جایگاه خود را حفظ کنند، دخالت‌های برخی به جایگاه نظم و انضباط شهر لطمه می زند. رییس شورای شهر بروجرد گفت: دست‌های پنهان پشت پرده برخی از مسئولان باعث می‌شوند انگیزه خدمت از مسئولان گرفته شود، بحث ساماندهی دست فروشان به نماینده هیچ ربطی ندارد، وابستگان نمایندگان نباید مانع کار شورا شوند.
پاپی نژاد افزود: اگر لرستان استاندار دلسوز داشت وضعیت این چنین نبود، ساماندهی دست فروشان یک امر ضروری است، کدام شهر است که هسته مرکزی آن در تصاحب دست فروشان است ، دست فروشان  مانع رفت و آمد مردم هستند این اشکال شرعی دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر بروجرد گفت: اعضای شورای شهر با شهردار هیچ مشکلی ندارند و اعضای شورای شهر تلاش می‌کنند از شهر حمایت کرده و کنار شهردار هستیم.
پاپی نژاد افزود: شورای شهر بروجرد خواهان ادامه کار شهردار می‌باشد و با استعفای شهردار مخالفت می‌کند، اگر قرار باشد شهردار استعفا دهد همه اعضای شورای شهر استعفا خواهند داد.
وی اظهار داشت: در جلسه‌ای با شهردار مشکلات وی را بررسی و موضوع را حل خواهیم کرد، شورای شهر بروجرد یک شورای قوی است و هیچ‌گاه از حمایت خود از شهردار کوتاه نخواهد آمد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×