جمعه , ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ 2024 - 05 - 17 ساعت :
» تاپ 2 » تخفیف ۲۵ درصدی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف در جهاد دانشگاهی لرستان
تاپ 2 - اجتماعی - سایر

تخفیف ۲۵ درصدی ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف در جهاد دانشگاهی لرستان

۲۸ فروردین, ۱۴۰۳ 1۰

ظهر امروز تفاهمنامه جهاد دانشگاهی و اورژانس پیش بیمارستانی لرستان در راستای تخفیف‌های ارائه خدمات سلول‌های بنیادی خون بندناف به کادر اورژانس استان امضا شد.

بر اساس این تفاهم‌نامه ارائه تخفیفات برای مجموعه پرسنل اورژانس لرستان منظور ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف فراهم شده است.در این تفاهم‌نامه پرسنل اورژانس لرستان از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

فرامرزیان، رئیس جهاد دانشگاهی لرستان در این دیدار با اشاره به عملکرد خوب اورژانس لرستان در سنوات اخیر گفت: با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی مرتبط با اورژانس و فوریت‌های پزشکی زمینه همکاری بیشتر جهاد دانشگاهی و اورژانس لرستان وجود دارد که در قالب یک تفاهم‌نامه کلی عملیاتی می‌شود.

رئیس جهاد دانشگاهی لرستان با اشاره به تفاهم‌نامه همکاری جهاددانشگاهی کشور و اورژانس گفت: در این راستا کادر اورژانس از تخفیف ۲۵ درصدی در خصوص ذخیره‌سازی سلول‌های بنیادی خون بندناف بهره‌مند می‌شوند.

وی به اشاره به مقوله جهاد تبیین و ضرورت اطلاع رسانی خدمات به مردم گفت: در این راستا رسانه‌های جهاددانشگاهی استان با مجموعه مدیریتی اورژانس لرستان تعامل بیشتری خواهند داشت.

فرامرزیان اجرای طرح‌های پژوهشی متناسب با سرفصل‌های اورژانس را از دیگر زمینه‌های همکاری مشترک جهاددانشگاهی با اوژانس لرستان برشمرد.

به این نوشته امتیاز بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ×